Saturday, February 28, 2009

Dunia Baru... =)




Kepada kawan² sekalian..
Esok aku akan mula berpindah dan menetap kat Kemaman..nail biting
The exact place, macam yg kat gambar kat atas tu..
Rajin², meh la singgah.. hee hee

Kat umah tu still blum ada internet connection, so aku mempunyai masalah untuk meng'update' blog aku buat mase ni..
So far, aku tak nampak any internet cafe kat situ..That makes things worst.. I dont know
Lagipun, nanti mesti sibuk ngan keje..Mane ade mase nak merayau² carik cyber cafe..

Aku akan mula bekerja Ahad ni, that is March 1 2009..
My carier starts here.. cool
Harap dapat atasi sume masalah kat sane nanti..

So, wish me luck guys..
Ade mase nanti aku akan try jenguk² and update pape yg patut, kalau ade kesempatan, InsyaAllah.. winking

2 komen:

Izyan Nadirah on Saturday, February 28, 2009 9:53:00 AM said...

seriously?? wahh slmt bekerja di 'kemamang'. hehe. jgn lupe mkn seafood kat restoran malaysia yek.

Dba Ghani on Sunday, March 01, 2009 10:25:00 PM said...

slamat berkerja yer!! haha..kalu aku singgah kau tuang minyk tok aku leh?? keta baru tu...
ngeh3

Keluargaku...

Pyzam Family Sticker Toy

 

sTanD-uP, sPeaK-uP! Hak Cipta Terpelihara © 2009