Monday, March 23, 2009

Curik tulang..


Tulang sape, aku tatau..Huhu..

By the way, aku skang dalam ofis..baru dapat internet access, so jengah la kejap blog kesayangan aku nih..(sayang ke?) hehe..
I know, this is not ethical..Tapi skang ni aku cam agak free, tatau nak buat ape, so aku amik kesempatan kejap untuk say 'hi' kepade pelawat² blog nih..Kejaaaaaap jek ye.. =P

Aku dah hampir sebulan keje kat Kemaman ni..So far, exciting jugak la keje aku..But really tiresome..Brape hari asik tak cukop tdo..Rutin harian aku, pagi² kul 6 dah kene bangun..Lepas mandi & solat subuh pesume, kul 7 dah kene gerak. Kalo lambat sket mmg jam la jalan kat bandar Kemaman tu..Sampai ngam² kul 7.30, sempat lagi nak breakfast..

Then balik kul 5, sampai umah kompem kul 6 sebab jalan cam bese la, macam ikan dalam tin sardin. Nak² ramai orang² Terengganu ni cam pelik sket spesies diorang. Suke jual ikan a.k.a. "selfish"..(no offense to orang² Terengganu yg bace blog nih)..Pentingkan diri je mase atas jalan raye..Smalam lagi la kelako..Aku nampak sorang pakcik nih, naik moto..bawak bini skali..Anak dia pon ade gak, tapi tak naik atas moto tu skali ngan diorang..

Korang tau budak tu ikot camne? Naik beskal, kayuh bersaing ngan BAPAK dia. BAPAK dia plak biar anak dia kayuh ikot tengah jalan, BAPAK dia tunggang moto tepi jalan. Kete banyak lalu lalang. Tak ke bodoh namenye tu? Kepale BAPAK dia ajar anak camtu. (Srius, aku mmg senang hangin bab bapak tak reti jage anak nih)..

Ok lah, aku stop dulu kat sini..InsyaAllah dalam minggu ni or minggu depan, umah aku dah ade internet connection..So, sabo ye..Aku tau korang sume rindukan kepulangan aku..Hehe..(perasan jap)..

Till then, doakan aku berjaye jadi Vice President for Huntsman Tioxide in 10-15 years ye..Hehe.. (tinggi sungguh cita²)..

3 komen:

Izyan Nadirah on Tuesday, March 24, 2009 3:43:00 PM said...

ahaha.,aku sgt mengerti perihal org tganu yg tak reti bahase di jalanraya. aku sgt2 paham. berhati2lah bwk di tganu ye. signal saje pun belum tentu diorg nk bg jalan.jalan tu mcm jalan mak bapak diorg.

KRiE12 on Friday, April 03, 2009 10:24:00 PM said...

btol tu..aku sokong..
mggu ni je dah berbakul2 aku maki org2 tganu..
macam syal je bawak kete..

Feeza Yusoff on Saturday, April 04, 2009 3:33:00 PM said...

haha.sedey jaja. da la jaja orang trganu.
tapi jaja tak macam tu pun.
orang kemaman kot.
then again, memang selalu tak makan saman pun orang trganu ni
besar kepala sket.
semua benda dorang betul.


^________________^

Keluargaku...

Pyzam Family Sticker Toy

 

sTanD-uP, sPeaK-uP! Hak Cipta Terpelihara © 2009